Bemutatkozás

A betűket már óvodás koromban imádtam. Iskolába is úgy kerültem alig 6 évesen, hogy már folyékonyan olvastam. A házunkban lakó egyik kislány tanított meg. Ő már iskolás volt akkor és délutánonként, mikor együtt játszottunk, rendre megtanította nekem azt, amit ő aznap a suliban tanult. (Itt is köszönöm, Heni!)

Középiskolában egy mások szerint is szuper, humoros színdarabot írtam az akkori aktualitásokról, amely a tanáraim körében is nagy sikert aratott. Van olyan emlékem is, hogy irodalomórán a pad alatt olvastam, egy azóta irodalmi Nobel-díjat kapott szerző regényét. A tanár persze észrevette. Odajött, megnézte mit olvasok, majd azt mondta: Ezt olvashatja!

Ha nagyon régre akarunk visszamenni, akkor körülbelül így kezdődött. Imádtam a betűket, rengeteget olvastam mindig, aztán egyszer eljött a pillanat, hogy írni kezdtem.

Az igazi szakmai karrier azért kicsit később indult, de az sem tegnap volt. 2005-ben, egy PR- cégnél kezdtem dolgozni, ahol hamar kiderült, hogy imádok és tudok is írni. Így rövid időn belül, szinte az én kizárólagos feladatom lett a sajtóanyagok, közlemények, PR-kiadványok szövegezése. Több EU-s projekt tájékoztatási kiadványainak szövege került ki a kezem alól, rengeteg sajtóközleménnyel, sajtóanyaggal egyetemben. Emellett rendezvények, sajtótájékoztatók szervezésében, lebonyolításában is rengeteg tapasztalatot szereztem itt.

Aztán egyszer szembejött egy hirdetés, amelyben külsős copywritert kerestek egy helyi reklámcéghez. Jelentkeztem. Az első feladatot, amely révén a kiválasztás zajlott, sosem felejtem el. 

 

 

„Add el magad” – 160 karakterben! A bemutatkozás jól sikerült, megkezdtük az együttműködést. Sok új szakmai ismerettel bővült a tudásom, és rajtuk keresztül olyan nagy márkáknak és cégeknek írhattam hírlevél- vagy honlapszöveget,mint pl. a Marso, vagy az Ernő László kozmetikumok. Emellett jöttek ismerős kisvállalkozók köréből a megkeresések, megbízások: honlapok szövegezése, hírlevelek, facebook kampányok, blogcikkek tették változatossá a napjaim.

Egy kis szünet következett, két gyermek édesanyja lettem, de 2019-től újra van lehetőség a Szövegdobozból történő varázslásra!

Célom, hogy továbbra is aktívan segítsem azoknak az egyéni vállalkozóknak, valamint kis- és középvállalkozásoknak a kommunikációját, ahol nem alkalmaznak főállású marketingest, vagy pr-ost, de igényük van arra, hogy a tartalmaik maximálisan profik legyenek. Egy jó külsős szövegíró sok gondot levehet a cégvezető, vagy a munkatársak válláról.

Bármilyen szövegre is van szükséged, csak keress meg, a többi az én dolgom!